Innowacja pedagogiczna „Literki w akcji”
Uczniowie klas pierwszych zrealizowali kolejne trzy zadania w ramach innowacji pedagogicznej „Literki w akcji”.
ZADANIE 1
Gra „Słomkowy Alfabet” umożliwiła uczniom utrwalenie znajomości liter podczas zdrowej rywalizacji. Posługując się słomkami, zasysali oni pojedyncze litery w kółkach i przenosili je do szablonu z wyrazami.
ZADANIE 2
Zabawa „Sensoryczny Alfabet” wspierała rozwój motoryki małej i stymulowała zmysły uczniów. Rysowali oni litery i pisali wyrazy na mące wysypanej na ciemnych tacach. Ruchy palców po miękkiej mące nie tylko pomagają w nauce pisania, ale również działają relaksująco.
ZADANIE 3
Gra „Wyścig liter” włączyła aktywność fizyczną do nauki liter i sprzyjała integracji grupowej. Uczniowie podzieleni na dwie drużyny starali się jak najszybciej oczyścić swoją część tablicy, czyli wymazać kolejno losowane litery.