• Aktualności
    • Aktualności 2024/2025
    • Aktualności 2023/2024
    • Aktualności 2022/2023
    • Aktualności 2021/2022
    • Aktualności 2020/2021
  • Uczeń
    • Samorząd Uczniowski
    • Harcerstwo
    • Konkursy
    • Wolontariat
    • Gazetka szkolna
    • Doradztwo zawodowe
    • Szkolne Koło Turystyczne
    • Zajęcia muzyczne
  • Rodzic
    • Godziny dostępności nauczycieli
    • Rada rodziców
    • Zasady rekrutacji
  • O szkole
    • Nauczyciele
    • Dokumenty
    • Historia szkoły
    • Patron szkoły
    • Hymn szkoły
    • Laboratoria Przyszłości
    • Stowarzyszenie Przyjaźni Dzieciom-Przyjaźni Szkole
  • Galerie
    • Galeria 2024/2025
    • Galeria 2023/2024
    • Galeria 2022/2023
    • Galerie 2021/2022
  • Kontakt
33-160 Ryglice, ul. Tarnowska 25
14 6541 018
szkola@spryglice.pl
Szkoła Podstawowa w Ryglicach Szkoła Podstawowa w Ryglicach Szkoła Podstawowa w Ryglicach Szkoła Podstawowa w Ryglicach
  • Aktualności
    • Aktualności 2024/2025
    • Aktualności 2023/2024
    • Aktualności 2022/2023
    • Aktualności 2021/2022
    • Aktualności 2020/2021
  • Uczeń
    • Samorząd Uczniowski
    • Harcerstwo
    • Konkursy
    • Wolontariat
    • Gazetka szkolna
    • Doradztwo zawodowe
    • Szkolne Koło Turystyczne
    • Zajęcia muzyczne
  • Rodzic
    • Godziny dostępności nauczycieli
    • Rada rodziców
    • Zasady rekrutacji
  • O szkole
    • Nauczyciele
    • Dokumenty
    • Historia szkoły
    • Patron szkoły
    • Hymn szkoły
    • Laboratoria Przyszłości
    • Stowarzyszenie Przyjaźni Dzieciom-Przyjaźni Szkole
  • Galerie
    • Galeria 2024/2025
    • Galeria 2023/2024
    • Galeria 2022/2023
    • Galerie 2021/2022
  • Kontakt
„Literki w akcji” – podsumowanie
On 15 czerwca, 202428 sierpnia 2024

„Literki w akcji” – podsumowanie

Uczniowie klas pierwszych prowadzeni przez Agnieszkę Kawa i Jadwigę Sus zrealizowali ostatnie trzy zadania  w ramach innowacji pedagogicznej „Literki w akcji”.

ZADANIE 1
„Makaronowy labirynt” to zabawa, która rozwija koordynację wzrokowo- ruchową, precyzję manualną i uczy cierpliwości. Dzieci tworzyły wielkie makaronowe labirynty w kształcie liter i przesuwały w nich nakrętki starając się nie dotknąć ścian.

ZADANIE 2
Gra „Chwyć” to połączenie nauki alfabetu z treningiem refleksu. Dzieci rywalizowały  ze sobą w parach, aby jak najszybciej uchwycić kartę z literą odpowiadającą  usłyszanej głosce.

ZADANIE 3
Uczniowie starali się utworzyć różne litery oraz napis „Literki w akcji” poprzez odpowiednie ułożenie  swych ciał. Zadanie wymagało eksperymentowania z różnymi pozycjami i współpracy z innymi.

Realizowana innowacja spełniła swoje założenia, którymi były:
– rozwijanie umiejętności czytania i pisania,
– stymulowanie kreatywności i wyobraźni,
– integracja działań edukacyjnych,
– rozwijanie umiejętności społecznych / współpracy, komunikacji/,
– współpraca wewnątrzszkolna.

Zadania projektowe przyniosły dzieciom możliwość nauki poprzez zabawę i angażowanie się w zróżnicowane aktywności.

Miłym akcentem kończącym innowację, trwającą od października ubiegłego roku, było otrzymanie z rąk pani dyrektor Agaty Sus pamiątkowych dyplomów oraz  drobnych upominków.

Zapraszamy do galerii

More posts

No posts found

Plan lekcji Stołówka Biblioteka Świetlica Pedagog szkolny Projekty

logo

O szkole

  • Nauczyciele
  • Dokumenty
  • Historia szkoły
  • Patron szkoły
  • Hymn szkoły
  • Stowarzyszenie Przyjaźni Dzieciom-Przyjaźni Szkole

Uczeń

  • Samorząd uczniowski
  • Konkursy
  • Wolontariat
  • Gazetka Szkolna

Rodzic

  • Konsultacje
  • Rada rodziców
  • Rekrutacja
SP Ryglice © 2022 / Wszystkie prawa zastrzeżone